wtorek, 28 października 2014

TACA Z PIEKŁA RODEM - WITCHES

Dzień Dobry !
Pochwalę się dzisiaj moją piękną tacą :)
Zrobiłam ją dla siebie i włożyłam w niż dużo serca , czasu i pracy.
Zaczęło się od sowy, którą koniecznie chciałam umieścić na jakiejś mojej pracy,
wybór padł na tacę , później doszedł konkurs na naszym forum KRAINA CZARÓW ,
 pt.    "Przysłowia mądrością narodów".
Pozostało mi tylko połączyć obie rzeczy.
Nie było to łatwe, po głowie chodziły mi różne przysłowia, ale raczej o mądrości pasujące do sowy.
Ale to nie było to co chciałam mieć.
Szukałam dalej i dalej, aż przypomniałam sobie że mam mój zeszyt z liceum
z różnymi przysłowiami i wierszami. Przeczytałam cały zeszyt ale wybór był jeden :
"Wszystko jest trucizną decyduje tylko dawka "
Taca , sowa i przysłowie już mi się spodobały,
jeszcze tylko kompozycja i dodatki.
Ale to już jakoś samo mi wpadało w łapki .
Dzisiaj mam tacę z piekła rodem!
Jak patrzę na każdy detal, dodatek, szczególik to sama uśmiecham się do siebie.
Do tacy postanowiłam dodać nieco pozłoceń , bo skoro wiedźmy eliksiry i magiczne potrawy
to i złoto musi być .  Napis "MENU" jest cały pozłocony bez obramowania
co powoduje że raz go widać, a raz nie - taki magiczny ;)
Plamy i zabrudzenia zrobione Bitum. A kolor czarny to pasta "Efekt metalu" Stamperii,
dzięki czemu drobinki mienią się pod światłem.
Nóżki pomalowane, także pastą i pozłocone .
  
A teraz zapraszam do zdjęć








 Na koniec zdjęcie moich przymiarek.

13 komentarzy:

  1. Super. Wszystko dopracowane perfekcyjnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Starałam się żeby wszystko ze sobą jakoś połączyć w jedną całość.

      Usuń
  2. Fana mroczna taca powstała!!! Super postarzona, a sówki kocham!

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetnie skomponowana całość, doskonale dobrana kolorystyka i dobór motywów na piątkę, wszystko pasuje i gra.
    Bardzo podoba mi się klimat - wiedźmińskość ;) aż z niej bije, a to lubię najbardziej :)
    I te smaczki złoceniowe, dodatki, nóżki, nieoczekiwane kleksy, różne faktury... no pięknie!!!
    Jestem pod wrażeniem!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję .
      Lubię takie klimaty pewnie dlatego taca mi tak dobrze wyszła.

      Usuń
  4. Pięknie wyszło i może troszkę z piekła rodem, ale mi się bardzo podoba
    Pozdrawiam Alina

    Zapraszam do siebie enkanapoddaszu.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. baaaaaaardzo chciałabym mieć taką wiedźmową tacę :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Szykuję właśnie pudełko na ciasteczka w podobnym klimacie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Kapitalna!!!!!! Czy pudełeczko jest już gotowe?

    OdpowiedzUsuń