poniedziałek, 6 października 2014

OTO JEST: " ... FIOLET ŁĄCZĄCY MIŁOŚĆ CZERWIENI Z SZAFIREM..."

BARWY
Oto jest fiolet - drzewa cień idący żwirem,
fiolet łączący miłość czerwieni z szafirem. -
Tam brzóz różowa kora i zieleń wesoła,
a w jej ruchliwej sukni nieb błękitne koła.
A we mnie biało, biało, cicho, jednostajnie -
bo noszę w sobie wszystkich barw skupioną tajnię. -
O jakże się w białości mojej bieli męczę -
chcę barwą być - a któż mnie rozbije na tęczę?
Maria Pawlikowska-Jasnorzewska
A OTO MÓJ FIOLET


Pierwszy komplet .




 Drugi komplet.


4 komentarze:

  1. Śliczne fiolety, połączenie kolorków, mój faworyt to deseczka:-) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Wszystko piękne. Serduszka mnie zauroczyły

    OdpowiedzUsuń
  3. cudowne prace, masz talent! zapraszam też do mnie http://www.domatornia.blogspot.com/ pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne prace, niesamowite cieniowania!

    OdpowiedzUsuń