sobota, 1 listopada 2014

BOMBKI 2014



<head><script async src="https://pagead2.googlesyndication.com/pagead/js/adsbygoogle.js?client=ca-pub-2148399223096210"      crossorigin="anonymous"></script>  </head>








ZAPRASZAM DO OGLĄDANIA ZDJĘĆ




 

















 















 






 










Bombka mozaikowa powstała gdy naoglądałam się śliczności u Pani S. Serwin , jej bombka błękitna była moją inspiracją do zrobienia bombki mozaikowej bordowej http://sylwiaserwin.pl/bombki.

Bombki koronkowe to pomysł Gagawi  http://gagawikobiecepasje.blogspot.com/ polecam jej blog i produkty, to jej bombki koronkowe zainspirowały mnie do zrobienia całej kolekcji :)

27 komentarzy:

  1. Bajeczne, cudowne...zwłaszcza te niebieskie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Super! Ja się dopiero zabieram za bombki, ale takie ekstra mi na pewno nie wyjdą :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wszystkie są mega piękne !!!! h.c

    OdpowiedzUsuń
  4. Ada piękne bombki. Masz zapał!

    OdpowiedzUsuń
  5. Ada zgłaszam oficjalny protest.Dlaczego tak rzadko bywasz i nie zamieszczasz zdjęć na forum.
    Czekam i czekam i doczekać się nie mogę.
    A tutaj proszę jakie cuda:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wszystkie świetne, ale mnie najbardziej urzekła ta mozaikowa. Super!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, z tą mozaikową miałam najwięcej problemu i najdłużej ja robiłam , ale efekt cieszy oko i wynagradza czas jej poświęcony .

      Usuń
  7. Bardzo oryginalne, wspaniałe

    OdpowiedzUsuń
  8. Niesamowite te Twoje bombki - bez wyjątku.
    Zaciekawiły mnie dwie szczególnie - serduszko i medalionik powyżej - czym i jak one są ozdobione? Ciekawość zżera :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli chodzi o medalion turkusowy - to jest zrobiony zwykłą szpachlówką :)

      Usuń
  9. Chodziło mi o serduszko i medalion w brązach (z takimi bąbelkami jakby).

    OdpowiedzUsuń