środa, 4 stycznia 2017

SZKATUŁKA NA DZIEŃ BABCI

Witajcie Kochani. 
Nowy Rok, nowe plany, nowe prace. Ponieważ zbliża się Dzień Babci, mam dla was inspirację na wspaniały prezent z tej okazji. Do zrobienia mojej szkatułki użyłam pudełka bez przegródek, aby bardziej przypominało szkatułkę niż herbaciarkę.
Wykorzystałam obrazek wycięty z papieru ryżowego, a boki szkatułki ozdobiłam dobranym kolorystycznie papierem scrapowym. Obrazek dziewczynki umieściłam w tekturkowej ramce, dzięki temu szkatułka jest bardziej gustowna. 
Całość lekko postarzyłam bitumem, dodałam kropeczkowe chlapnięcia i zabezpieczyłam  matowym lakierem. 
Do ozdoby użyłam sznurka , gazy i koronki. Pasuje idealnie do charakteru szkatułki.
 





   
Pozdrawiam
Ada

http://pakamerka.blogspot.com/

Produkty, które wykorzystałam:

   
   
   
   
   
   
   
   

Papiery ryżowe podobne do tego, który użyłam:

   
   
   

Ramki tekturowe dopasowane wielkością do szkatułek drewnianych:

   
   
   

11 komentarzy:

  1. Cudo, cudo, jak wszystkie Twoje prace! Fantastyczny pomysł na dziewczynkę, też mam ten u papier, ale jakoś nie widziałam jej na bombce, a w takim wydaniu jest fantastyczna. No i jestem fanką Twoich kropek :)

    Serdeczne pozdrowienia w Nowym Roku :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo. Ja miałam problem z tym papierem, leżał od poprzedniej zimy :) Az naszła mnie wena na ramkę i tą piękną dziewczynkę .
      Wzajemnie , życzę dużo zdrowia i szczęścia w Nowym Roku.

      Usuń
  2. Szkatułka prześlicznie wykonana,a dodatki dobrane idealnie :) Świetny pomysł na prezent. Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna, bardzo vintage, oj chyba niebawem zakupie takie ramki, bo fantastyczne. Piękny prezent dla babci. Świetna kompozycja, do tego ten uchwyt i koronka...super, bardzo gustownie. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  4. Dopieszczony każdy milimetr, doskonale dobrane kolory, idealnie wkomponowane dodatki - całość wspaniale się prezentuje!!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Faktycznie bardzo ciekawie napisane. Czekam na więcej.

    OdpowiedzUsuń