czwartek, 12 stycznia 2017

KARTKA DLA BABCI

Witajcie. Ostatnio zrobiłam kilka karteczek, którymi chcę się pochwalić. Dzisiaj mam karteczkę na Dzień Babci. Kwiaty robiłam jak zwykle z foamiranu, który kolorowałam pastelami olejnymi- jak dla mnie najlepsze, dlatego zakupiłam sobie duży zestaw. Listki także foamiran chyba koloru brązowego, nie jestem pewna bo już długo leżał w szufladzie i czekał na lepsze czasy. Listki wycięłam wykrojnikiem, delikatnie je pogniotłam i skręciłam aby wyglądały bardziej naturalnie.
Zapraszam do zdjęć :)






Karteczkę zgłaszam na wyzwanie 
-Bloom Craft
http://bloomcraft.pl/2017/01/09/wyzwanie-4-moodboard-zimowy/

- Foamiran Polska
http://foamiranpolska.blogspot.com/2017/01/wyzwanie-4-dzien-babci-i-dziadka.html



13 komentarzy:

  1. łał! Śliczna, stylowa i w spokojnych bardzo eleganckich kolorach. Podoba się bardzo.
    W imieniu DT Foamiran Polska dziękuję za zgłoszenie pracy. :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję i ciesze się że Pani podoba się moja praca.

      Usuń
  2. Wyszła kartka bardzo elegancka. Dziękuję za zgłoszenie do wyzwania BloomCraft. Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetna kartka, piękne kwiatuszki i kolory
    Dziękujemy za udział w wyzwaniu Foamiran Polska
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Przepiękna karteczka. Śliczna kolorystyka. Podziwiam takie małe detale i perfekcję ich wykonania. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  5. przecudna kartka, kwiaty oczywiście podziwiam-cudeńka,
    dziękuję za zabawę z BloomCraft, pozdrawiam Magda

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudna karteczka, bardzo ładne kwiatuszki Babcia będzie szczęśliwa :) Bardzo dziękujemy za udział w wyzwaniu DT Foamiran Polska.

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale pięknie są płatki zrobione, jak to wyczarowane jesT?

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczna ta kartka! Fantastycznie dobrane kolorki. Dziękuję za wspólną zabawę z BloomCraft :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękna i delikatna praca. Uwielbiam te tekturowe ramki! Dziękuję za udział w zabawie BloomCraft!

    OdpowiedzUsuń