niedziela, 20 grudnia 2015

ŚWIĄTECZNE INSPIRACJE - BOMBKI

  Niech czas Świąt Bożego Narodzenia
będzie pełen atmosfery radości,
wytchnienia i zatrzymania
od codziennego pędu.
Życzę , by Św.Mikołaj
przyniósł Wam i nam wszystkim
najpiękniejszy prezent - dużo miłości!
Życzę wszystkim Dzieciom
i ich Rodzicom wszystkiego najlepszego.
Wesołych Świąt !
Witam was w ten przedświąteczny czas. U mnie już choinka ubrana, ale do świąt daleko. Gdzie ten śnieg ???   Jak poczuć święta skoro czarno, buro  i +12st?
Swój warsztacik decoupażowy i scrapowy już złożyłam, a rączki strasznie mnie świerzbią , aby jeszcze coś podłubać,  to już choroba zawodowa, człowiek nie może usiedzieć w miejscu jak tyle pomysłów na kolejne prace.
Dzisiaj mam dla was kolejne "cosikowe " bombki, których tworzenie bardzo mi się spodobało, ale robienie im zdjęć już nie , strasznie ciężko coś sfotografować, co jest przeźroczyste, białe i przestrzenne.



5 komentarzy:

  1. Są zachwycające, Wesołych Świąt kochana, Tobie i Twojej rodzinie pomyślności w Nowym Roku
    buziaki pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję i życzę również wesołych i pogodnych świąt :)

      Usuń
  2. Przepiękne prace ! Życzę dobrych ,ciepłych Świąt rodzinnych i udanego nadchodzącego Nowego Roku!

    OdpowiedzUsuń