sobota, 19 grudnia 2015

ŚWIĄTECZNA BOMBKA Z GWIAZDĄ BETLEJEMSKĄ I "OLAFEM "

 Witam was serdecznie z kolejną inspiracją dla sklepu Zielone Koty. Tym razem zrobiłam bombkę dla moich córek. Ponieważ jest moda na klasyczne bombki decoupage i bombki z pozłoceniami, to ja zrobiłam coś innego, co może stanie się inspiracją dla was w przyszłym roku. Moja bombka to połączenie scrapów, dodatków ozdobnych, ręcznie robionych kwiatów, lepienia mini bałwanka (dopingowały mnie moje córki) z pasty śniegowej, dziergania dla niego szaliczka ze sznurków  i zdobieniu choinki. Skoro bombka i śnieg to niech się błyszczy nie ma co żałować brokatu .  Zapraszam do obejrzenia zdjęć bombki dla moich kochanych dziewczynek. Bałwankowi daleko do Olafa ale i tak to ich ulubiona strona bombki :)







A tutaj bałwanki z solniczki robione wspólnie z Natalką i Emilką. 
 ŻYCZĘ WAM WESOŁYCH I RADOSNYCH ŚWIĄT BOŻEGO NARODZENIA 
Potrzebne materiały:

1 komentarz: