środa, 20 maja 2015

SZKATUŁKA DLA MAMY

Zbliża się piękne święto dla wszystkich Mam :)
Moje córki od kilku dni ćwiczą wierszyki, robią laurki , zbierają kolorowe guziki, 
wszystko objęte ogromną tajemnicą :) 
Ja także przygotowałam coś w swojej ofercie mianowicie szkatułkę w róże.
Ten motyw już dawno za mną chodził. 
Brakowało mi tylko pomysłu na kolory wieczka i boki szkatułki, 
ale jedna nieprzespana nocka i wszystko ładnie się rozwiązało.
Najlepiej myśli się nocą , jak wszyscy śpią.
Tak powstała piękna stylowa szkatułka.





12 komentarzy:

  1. Śliczna :) bardzo elegancka :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kolejna cudna szkatułka;)
    Śliczna';)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki, starałam się aby była inna niż wszystkie do tej pory :)

      Usuń
  3. Mama się ucieszy bo piękna jest :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczny prezent,z resztą wszystkie prace są piękne!!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Jest przepiękna, idealnie nadaje się na ten szczególny dzień :)
    W takim razie muszę zacząć myśleć nocą, bo ostatnio zero pomysłów, w głowie kompletna pustka :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj chyba tak źle nie jest z tą pustką w głowie, piękne prace robisz i piękne fotki :)

      Usuń
  6. Widziałam już i zachwycałam się ale z przyjemnością jeszcze raz sobie oczy nacieszę :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ta rameczka to już twój znak rozpoznawczy. Pięknie wygląda w kwiatowej odsłonie.

    OdpowiedzUsuń