sobota, 9 maja 2015

KOMPLET NA WYJĄTKOWĄ OKAZJĘ

Witam wszystkich zaglądających.
Dzisiaj pochwalę się kompletem, który zrobiłam na ślub, pudełko na dwa wina, a do tego kartka i tag.
Wszystko w delikatnych kolorach z małym postarzeniem.
Reliefy - moje ulubione damaskowe .  Chyba najbardziej eleganckie jakie istnieją .
Reliefy przysporzyły mi nieco trudności, bo musiałam je raz poprawiać, u mnie musi być wszystko równo , a ponieważ pudełko jest duże więc i reliefy robiłam na dwa-trzy razy 
aby pokryły całość.



 








13 komentarzy:

  1. Cudowne te reliefy,zazdraszczam,i piękny komplet, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki, reliefy uwielbiam , ale mam manie , że musi być wszystko równo, więc miałam wyzwanie :)

      Usuń
  2. No i cóż tu powiedzieć? Tylko westchnąć można. Jest prześliczny ten komplecik. Gratuluję!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki, zamysł był inny ale po naklejeniu kwiatów, ręka już sama zrobiła resztę :)

      Usuń
  3. Prześliczne to pudełko na wino;)
    Piękne;)
    Bardzo mi sie podobają i reliefy i kolor i nakrapianie...;)
    Kartki oczywiście też;)
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki, tworzenie całego kompletu było wielką frajdą, a w papierkach się zakochałam :)

      Usuń
  4. Zrobiłaś to świetnie...komplet robi wrażenie takiej jedności, że nie wyobrażam sobie braku w nim czegokolwiek - ani nawet jednej perełki...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki, oj starałam się , starałam, a niebieskie perełki musiały się znaleźć na scrapach, żeby nawiązać do niebieskich kwiatów z motywów .

      Usuń
  5. Ale kolorowo i optymistycznie!!! Lubię ten szablon, pasuje na wiele okazji, fajnie go skomponowałaś z pięknym motywem :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szablon rewelacja, pasuje na wiele okazji :)
      Gretta dzięki za odwiedziny :)

      Usuń
  6. Pudełko bardzo mi się podopoba. Ten szablon jest cudowny. Podoba mi się kolor, jakim go podkreśłiłaś :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Witam , wszystkie Pani pracę są wyjątkowe, piękne i wykonane z dużą starannością ,życzę jeszcze wielu tak cudownych dzieł, pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń