czwartek, 1 maja 2014

PUDEŁKO NIEBIESKIE ( NIEBIESKI KOMPLET)


Czas zamknąć rozdział wielkanocny i pokazać co nowego zrobiłam ostatnio.
Mam zestaw pudełek w różnych kolorach i z różnymi dodatkami.
Dzisiaj pokazuję pudełko niebieskie z bardzo ciekawym wzorem.
Boki pudełka to bejca która dała mi nieco popalić ...
W trakcie robienia pudełeczka wpadłam na pomysł zrobienia dodatkowej dekoracji
deseczki - cebulówki.
Kokardki dodałam bo uważam że taki mały dodatek a urozmaica prace:)
Zapraszam do oglądania.



W środku umieściłam jak zawsze małą dekorację.
Obdarowany pudełkiem będzie mile zaskoczony po otwarciu wieczka.
Cebulówka przód.

Cebulówka tył.
Pudełko od środka udekorowałam papierem w drobniutkie kropeczki.
Musiałam to zrobić, bo okazało się , że pudełko było nie dokładnie sklejone
i bejca przedostała się do środka.
Moje szlifowanie i szlifowanie i szlifowanie nie pomagało :(
Usunięcie bejcy stało się moim koszmarem nocnym.



3 komentarze:

  1. Smerfnie :) A kokardki - takie małe dodatki, a taki ciekawy efekt

    OdpowiedzUsuń
  2. Superowe :-) Serwatki już zamówione jeszcze pudełka i do roboty hihi.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładne pudełko i deseczka a kokardki dodają jeszcze uroku :)

    OdpowiedzUsuń