wtorek, 25 lutego 2014

PUDEŁKO NA HERBATĘ


Dziś pokazuję pudełko na herbatę.
Motyw serwetki bardzo mi się podoba,
 pewnie nie raz go jeszcze użyję.
Boki i środek zrobiony z bejcy oliwkowej ( niesamowity kolor ). 
Uchwyty do szuflady to gałki do mebli zakupione w sklepie budowlanym.
Szufladka zrobione za sklejki i przycięta na wymiar.
Miałam taki pomysł , aby szuflada wyglądała na wysuniętą .
Całkiem nieźle to wygląda.
Wszystko przyklejone na klej na gorąco.
W środku na podkładce pod kubek, nakleiłam motyw z serwetki i pomalowałam
crakle dwuskładnikowym firmy Dailyart, do spękań dużych.
(zastosowanie podkładki w taki właśnie sposób zobaczyłam na inspirello.pl)
Duże to one nie wyszły ale za to głębokie
a efekt jest taki że podkładka wygląda jak mozajka.
Spękania wypełniłam białą porporiną.
Całość pokryta lakierem akrylowym półmat.

I oto pudełeczko:














1 komentarz:

  1. Pudełko na herbatę bardzo mi się podoba. Bardzo ładny motyw i nieźle sobie wymyśliłaś z tą szufladką - SUPER !
    Kolor bejcy rzeczywiście bardzo ciekawy ! :)

    OdpowiedzUsuń