sobota, 29 kwietnia 2023

MAGIC FOREST - Stamperia

 Dzień dobry. Dzisiaj na moim blogu piękne pudełko z papierami Magic Forest Stamperia. Kolekcja jest piękna i magiczna. Papiery mają cudne kolory i motywy. Ja zrobiłam swoje pudełko z kolekcji scrapowej, a środek ozdobiłam wyciskami z foremki. Motyw z jeleniem jest tak cudny, że musiał znaleźć się na wieczku. Pudełko najpierw zabejcowałam. Następnie pomalowałam widoczne brzegi farbami, aby pasowały do koloru naklejonego papieru. Nóżki, uchwyt i metalowa ozdoba także przybrudzone zostały farbami. Boki dodatkowo zaakcentowałam złotą farbą , którą jest w komplecie z zestawu patyny. Zresztą cały ten zestaw pasuje idealnie do papierów Magic ferest.  Oczywiście wszystko postarzone bitum i pokropkowane. Zapraszam do zdjęć :) 






















https://sklep.sztukazdobienia.pl/zestawy/22050-stamperia-blok-papierow-scrap-203cm-10szt-magic-forest-5993110026549.html



2 komentarze:

  1. Piękna szkatułka w zieleni. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  2. O Boże jak mi się marzy taka szkatułka. Jest naprawdę przecudowna! Napracowałaś się bardzo 😀 Wspaniałe

    Kasia Dudziak, Kasine bziki

    OdpowiedzUsuń