sobota, 25 lutego 2023

Pudełko z dziewczynką

 Witajcie na naszym blogu.
Oto moja kolejna inspiracja dla naszego sklepu Zielone Koty. Bardzo lubię robić wszelkiego rodzaju pudełka, szkatułki i to ich robienie sprawia mi największą frajdę.  Pudełeczko ozdobiłam papierem z wizerunkiem dziewczynki i jej pupila. Niestety ten papier już się sprzedał ale jest inny podobny do mojego . Na wieczko nakleiłam ramkę i pomalowałam farbą. Boki to papier scrapowy wycięty i przyklejony. Na wieczko nałożyłam lakier do spekań dwuskładnikowych. Całość zabezpieczyłam lakierem.  Pudełeczko jest prezentem dla miłośniczki psiaków , mam nadzieję, że się spodoba mojej koleżance. 





użyłam



podobny papier 


1 komentarz:

  1. Piękne pudełeczko. Przód wygląda jakby szybka popękała. Wspaniały efrkt. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń