poniedziałek, 14 lutego 2022

Foamiran - kwiaty tutorial - kartka serce tutorial

Dzień dobry. Dzisiaj Walentynki ! Zapraszam was do krótkiego kursu na zrobienie kwiatów z foamiranu i kartki w kształcie serca. Kurs jest dostępny na moim kanale.Poniżej zdjęcia kartki. Tekturka w kształcie serca to baza do albumu. Ja wykorzystałam jedną ze stron jako bazę pod kartkę. Papier w kratkę to oczywiście świąteczny papier do scrapbookingu ITD Collection, a ten w kwiatki to Maja Desing. Kwiatki kolorowałam kredkami pastelowymi. 

















Pozdrawiam Ada


 


3 komentarze:

  1. Ada, fajnie zrobiłaś ten filmik! Obejrzałam od A do Z. Dziękuję! :)
    Piękne kwiatuszki Ci wyszły i cudne to serduszko!
    A... napisz proszę, gdzie taki szpikulec można dostać.
    Buziaki!!! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. szpikulec w pasmanterii kupiłam :) Dziękuję za odwiedziny .

    OdpowiedzUsuń