poniedziałek, 26 lutego 2024

Wielkanocna dekoracja - tutorial

 


Cześć. U mnie na warsztacie prace wielkanocne. Papier La Blanche podbił moje serducho. Zające są urocze więc i kolejna praca z pięknym motywem. To projekt dla Sztuki Zdobienia. Do ozdobienia pracy idealnie wpasował się papier scrapowy z dwóch kolekcji Stamperii : Coffe&Chocolate i Voyages Fanta. Arkusze z tych zestawów kolorystycznie pasują do mojego zająca. Z resztek tych arkuszy "ubrałam" moje dwa drewniane zajączki i tak powstał komplet. Foremka  jaką ostatnio kupiłam w Sztuce doskonale ozdobiła mój projekt. Piękne ornamenty ozdobią nie jedną pracę . 














Pozdrawiam Ada


Użyłam:

STAMPERIA-BLOK PAPIERÓW SCRAP. 20,3cm/10szt TŁA VOYAGES FANTA - Sztuka Zdobienia Beata i Zbigniew Wośkowiak

STAMPERIA-BLOK PAPIERÓW SCRAP. 20,3cm/10szt COFFE & CHOCOLATE - Sztuka Zdobienia Beata i Zbigniew Wośkowiak

PENTART FOREMKA SILIKONOWA 4 DELIKATNE DEKORY 11x18,9cm - Sztuka Zdobienia Beata i Zbigniew Wośkowiak

STAMPERIA FARBA VIVACE 60 ml BIAŁY TYTANOWY - Sztuka Zdobienia Beata i Zbigniew Wośkowiak

STAMPERIA FARBA VIVACE 60 ml CZARNY - Sztuka Zdobienia Beata i Zbigniew Wośkowiak

STAMPERIA FARBA ALLEGRO 59 ml AWOKADO - Sztuka Zdobienia Beata i Zbigniew Wośkowiak

PENTART MATOWY KLEJ + WERNIKS 100ml - Sztuka Zdobienia Beata i Zbigniew Wośkowiak

PENTART LAKIER DEKOR WELUROWY 230ml - Sztuka Zdobienia Beata i Zbigniew Wośkowiak

PENTART PATYNA CIEKŁA BITUMA 30ml - Sztuka Zdobienia Beata i Zbigniew Wośkowiak

PENTART MATOWY KLEJ + WERNIKS 100ml - Sztuka Zdobienia Beata i Zbigniew Wośkowiak

STAMPERIA FARBA ALLEGRO 59 ml TURKUS INDIAŃSKI - Sztuka Zdobienia Beata i Zbigniew Wośkowiak

PENTART FARBA AKRYLOWA 50 ml ORZECH - Sztuka Zdobienia Beata i Zbigniew Wośkowiak

PENTART FARBA AKRYLOWA 50 ml KAWOWY - Sztuka Zdobienia Beata i Zbigniew Wośkowiak

PENTART FARBA AKRYLOWA 50 ml CHMURA DESZCZOWA - Sztuka Zdobienia Beata i Zbigniew Wośkowiak

PENTART FARBA KREDOWA 100 ml MARYNARSKI BŁĘKIT - Sztuka Zdobienia Beata i Zbigniew Wośkowiak

PENTART FARBA KREDOWA 100 ml JADOWITY ZIELONY - Sztuka Zdobienia Beata i Zbigniew Wośkowiak

Papier ryżowy 24x33 Wielkanoc 1 LBD341 LaBlanche RetroKraftShop.pl

1 komentarz: