sobota, 29 kwietnia 2023

Konkurs z nagrodami- tutorial - pojemnik

 


Witajcie Kochani. Dzisiaj mam dla was konkurs z nagrodami. 

Aby wziąć udział w konkursie, trzeba spełnić następujące warunki :
1. zasubskrybować mój kanał i obejrzeć film - 
2. zostawić komentarz pod postem na fb - lub you tube 
 https://www.facebook.com/adaadriana79/posts/pfbid0oBxTPbVf5u2vK8L4UmTBfwTZGErLAqU1acfH3Byx7pMq3fkwYgZMejPX5qnscsaLl

3. udostępnić post z tutorialem .
W konkursie może wziąć udział każdy , kto spełni te 3 warunki .
Nagrodą główną jest pojemnik z kursu, ale przygotowałam także nagrody niespodzianki. 
Konkurs trwa  do 15 czerwca. Wtedy wylosuję zwycięzców. 
Zapraszam do zabawy.
Osoby, które biorą udział w zabawie, wyrażają zgodę na opublikowanie swoich danych, gdy zostaną wylosowane w konkursie. Nagrody wysyłam na swój koszt.
***
Hello beloved ones. Today I have a contest with prizes for you. To participate in the contest, you need to meet the following conditions: Subscribe to my channel and watch the video. Leave a comment under the post on Facebook or YouTube. Share the tutorial post. Anyone who meets these 3 conditions can participate in the contest. The main prize is a container from the course, but I have also prepared surprise prizes. The contest runs until June 15th. That's when I'll draw the winners. I invite you to have fun. People who participate in the game agree to have their data published if they are drawn in the contest. I send the prizes at my own expense.
 

  





















Pozdrawiam Ada

3 komentarze:

  1. Staję w kolejce po niespodziankę jaką przygotowałaś .Piękny ten pojemnik w sam raz na zioła które wczoraj kupiłam ale nie ma mnie na fb więc mogę wziąć udział w konkursie ?. Na you tubie zostawiłam komentarz. Na blogu moim umieściłam informację i przekierowanie na Twój post ale czy to wystarczy?. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  2. O mamusiu, cudowności! Ta skrzyneczka ma duszę

    Uściski z Krakowa

    Kasia Dudziak

    OdpowiedzUsuń