poniedziałek, 7 listopada 2022

Pudełko poziome

Dzień dobry. Zaczyna się gorący czas przedświateczny. Obiecałam sobie że w tym roku zrobimy dekoracje na choinkę razem z moimi córkami. Plan juz jest ale jeszcze z czasem ciężko. Właśnie zaczęłam prodkukcję bombnek na zamówienie , które pochłaniaja sporo czasu. Ale zanim na dobre rozpocznę robienie prac bożonarodzeniowych pochwalę się nowym pudłekiem jakie zorbiłam i krótkim filmikiem z instruktażem. Pudełko ozdobiłam papierem scrapowym i papierem ryżowym. Papiery w moim ulubionym kolorze w połączeniu z brązem sprawdziły się doskonale. Zresztą pudełko powstało do kompletu wcześniejszej herbaciarki z tego posta https://pakamerka.blogspot.com/2020/06/herbaciarka.html Film bez podkładu , bo próbowałam nagrać opis ale całkowicie mi nie szło tym razem. Muszę koniecznie to poprawić , ale tak to jest jak się nie lubi swojego głosu, a jedno zdanie nagrywa się kilkanaście razy hihihi Pozdrawiam i zapraszam do obejrzenia filmu .


2 komentarze:

  1. Witam, piękne to pudełeczko, czy u pani można kupić ten piękny przedmiot? Jeśli tak, to ile kosztuje? Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tego pudełeczka już nie mam , ale tak można u mnie zamówić pudełka.

      Usuń