piątek, 5 listopada 2021

Utkane z marzeń ...

Witajcie. Oto moja kolejna praca . Taki mały komplet : kartka i tag zrobione z papierów ITD Collection Kraina-Lodowej-Porcelany. Kolejny papier , który urzekł mnie i zapragnęłam go mieć od pierwszego ujrzenia w sklepie. Zrobiłam swój komplet razem z córką i musze się pochwalić że moja Natka zrobiła kartkę także z tej kolekcji. Jestem z niej bardzo dumna i cieszę się że rośnie moja następczyni :)               czytaj- wielka radość dla duszy i serca 
Kwiatki zrobione z foamiranu , pokolorowane tuszem i miętoszone w palcach.
Ten komplet taki mocno mój, jak wiecie co mam na myśli. Zapraszam do zdjęć.









Kartka zrobiona przez moją córkę - rośnie moja następczyni :)

 


Teraz kilka zdjęć w innym świetle, takim jesiennym i bardzo pozytywnym.




Pozdrawiam Ada


2 komentarze: