wtorek, 8 września 2020

serce

Witajcie. Dzisiaj pochwalę się swoją nową dekoracją. Takie oto serce zrobiłam po powrocie z wymarzonego urlopu. Papier jaki użyłam do dekoracji leżał w teczce od wielu lat. Zawsze go przymierzałam do prac, ale jeszcze nigdy nie był w użyciu. A tutaj w moje serducho wpasował się idealnie. Ramkę z serca pomalowałam farbami , tarłam papierem ściernym i znów malowałam, aby otrzymać różne przetarcia i nachodzenie na siebie farb. Na środku dałam szablon tak aby przechodził częściowo miedzy kwiatami. Zrobiłam go białą pastą strukturalną, bo chciałam aby był bardzo delikatny. Na ramce też użyłam ten szablon aby zrobić takie jakby przechodzenie z ramki w tło.  Odbiłam stemple w kolorze czarnym. Przybrudziłam bitum i zrobiłam kropeczki. Gdy nakładałam na środek lakier połysk, dałam go dosyć sporą warstwę . A ponieważ zależało mi na czasie zaczęłam go podsuszać suszarką i otrzymałam duże brzydkie spęki. Lakier tak zachował się po wpływem temperatury. Najpierw podłamana a potem z iskierkami w oczach postanowiłam to wykorzystać i spękania wypełniłam pastą srebrną . Otrzymałam ciekawy efekt , który widać niżej na zdjęciach .
Ramkę pokryłam lakierem satynowym. W starym pudełku znalazłam drewniane korale, które pomalowałam w kolorze ramki i ozdobiłam nimi sznurek.


Pozdrawiam Ada

Użyłam:
Podobne produtky:


2 komentarze:

  1. Piękne jest to serduszko takie "nadgryzione" przez czas.

    OdpowiedzUsuń
  2. Co się dzieje? Przecież ciągle do Ciebie zaglądam i zostawiam komentarze a tu ani śladu po mojej obecności :-(. Wszystko pięknie jak zawsze u Ciebie wykonane. Pozdrawiam. I komentarz pod następnym postam też pisałam :-( a nie ma :-(.

    OdpowiedzUsuń