niedziela, 1 marca 2020

Wiosenne trele

Dzień Dobry Kochani. Chcę wam dzisiaj pokazać piórnik , który ostatnio zrobiłam. Widząc w Zielonych Kotach papier Craft o Clock - Pieść Kolibra i Diamonds Regent, wiedziałam że użyję go do swojego projektu. Najpierw pudełko pzeszlifowałam i pomalowałam postarzaczem do drewna. Nakleiłam papier scrapowy i zabezpieczyłam go lakierem półmatowym. Przeszlifowałam nierówności. Do postarzenia użyłam Bitum, zrobiłam kropki i plamki. Jeszcze raz wszystko zabezpieczyłam lakierem. Nakleiłam metalowy uchwyt i rozetkę. Boki w środku zabezpieczyłam woskiem. Zapraszam do zdjęć.



 Pozdrawiam Ada


Użyłam:

3 komentarze:

  1. Piękny i klimatyczny jest twój piórnik tak jak wszystkie prace. Piszesz jakby od niechcenia, ale żonglowanie tymi wszystkimi pastami i bitumami wcale nie jest takie proste. Jesteś klasą samą w sobie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne rzeczy Pani tworzy, jestem pod wrażeniem, wszystko tak pięknie skomponowane ;-)

    OdpowiedzUsuń