niedziela, 3 lutego 2019

LO- wymianka walentynkowo-facebookowa

Witam Was zimowo. Dzisiaj mam do pokazania blejtram. Do zrobienia tej ramki użyłam papierów Craft o clock On the Couch  , które bardzo lubię. Ponieważ jest to prezent dla mojej wymianki walentynkowej więc trzeba było spełnić jeden warunek- na ramce musiałam umieścić serce. Do kompletu dorobiłam kartkę aby móc napisać kilka słów do wylosowanej osoby. Oczywiście na blejtramie znalazło się miejsce na stemple, pastę pękającą i szablony. Zapraszam do zdjęć.




Pozdrawiam Ada


4 komentarze:

  1. Fantastyczna praca i wymiankowa niespodzianka 😊pozdrawiam 😊

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna i zarazem niesamowita praca. Jestem pod wrażeniem talentu.

    OdpowiedzUsuń
  3. Niesamowita praca Walentynkowa a jednak bez czerwieni. Super!!!. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń