sobota, 11 sierpnia 2018

Kolorowe sny

A oto moja praca konkursowa na pewnej grupie FB pt "Kolorowe sny". Zostałam bardzo mocno zaskoczona, bo byłam pewna że dostanę sklejkę do ozdabiania , a tu przyszła od Michała ogromnych rozmiarów szkatuła. Polecam ją serdecznie bo jest bardzo dobrej jakości!  Ciężka, masywna, doskonale zrobiona, mocne zawiasy, idealny szlif.  Ale wracając do tematu:
No więc myślałam, że ozdobię sklejkę, przykleję grafikę jednorożca, do tego łapacz snów, serce i masę kolorów. Ale gdy dostałam od kuriera mega pudło i je otworzyłam to usiadłam z wrażenia :)   mega skrzynia pokrzyżowała mi szyki, tym bardziej że czas na zrobienie pracy miałam nieco okrojony ze względu na inne zamówienia i na urlop. Na wykonanie skrzyni z 30 dni miałam 5 dni. W myślach przewijały mi się różne pomysły , ale ostateczna wersja jest taka jaka jest.  Więc moja szkatułka to magiczne pudełko, w którym można schować wspomnienia związane z ukochaną osobą. Bo piosenka na pewno mówi o miłości i o ukochanej osobie. Łapacz snów, który sama zrobiłam ,  jest po to aby odganiać złe sny i przeciwności losu.  Kaboszony miały dodać magii mojej szkatułce i chyba im się to udało. Co do koloru to od jakiegoś czasu chciałam zrobić coś w odcieniach fioletu , a w szafce od dawna leżał komplet papierów. Za miłą i zaskakującą zabawę dziękuję DEKORWOOD.
Zapraszam do zdjęć.





5 komentarzy: