sobota, 3 grudnia 2016

BOMBKA - "KOTY ZIMĄ"

Witam was serdecznie. Mam dla was kolejną bombkę , która jest inspiracją na wyzwanie w Zielonych Kotach. Bombkę zrobiłam oklejając sklejkę papierami scrapowymi i zdobiąc różnymi przydasiami. Kwiaty to foamiran  pokolorowany pastelami olejnymi. Na bombce dużo jest embossingu, ale o tym w kolejnym poście i ze szczegółami.  Zapraszam do zdjęć.


Zdjęcia kwiatów do mojej bombki.
Mój kot chciał sobie zagarną bombeczkę ....  tylko po co ?
Zapraszam do udziału w wyzwaniu .
http://sklepzielonekoty.blogspot.com/2016/12/wyzwanie-koty-zima.html



2 komentarze:

  1. Bombka wygląda zjawiskowo,bardzo mi się podoba to wykorzystanie papieru do scrapbookingu i kwiatów z foarmiranu.Ada,koty tak mają,moja kotka zawsze mi towarzyszy przy decoupage,ile razy musiałam myć jej łapki i nie tylko z farby czy pasty strukturalnej,a śmiechu przy tym co niemiara :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Mój kot uwielbia jak robię zdjęcia zawsze się gdzieś wciśnie :)
    Dziękuję za odwiedziny :)

    OdpowiedzUsuń