wtorek, 19 sierpnia 2014

SKRZYNIA PIRATA :) IV

Witam wszystkich oglądających i dziękuję za odwiedziny na moim blogu.
Dzisiaj pokazuje skrzynie pirata, którą zrobiłam dla mojego kochanego chrześniaka - Maćka.
Już jakiś czas temu poprosił mnie o pudełko na drobiazgi więc ciocia myślała i myślała i wymyśliła taką oto skrzynię :)

  Najpierw skrzynia miała motyw piracki tak jak na tym pudełku.
 
ale mój chrześniak chciał cos dla większych chłopaków wiec zmieniłam wieczko na motyw
 dla nieco starszych piratów :)
Boki skrzyni to bejca i embossing na gorąco. Wszystko w klimacie morskim i pirackim oczywiście .
Mam nadzieję , że tym razem motyw wieczka przypadnie do gustu mojemu "dorosłemu" Maćkowi.


 Wieczko od środka .

5 komentarzy:

  1. Zdecydowanie podzielam zdanie maćka ;D Jak być piratem, to tylko "dużym" :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki za odwiedziny :)
      Też uważam że druga wersja dużo lepsza od pierwszej :)
      (dodam , że chrześniak ma 8lat )

      Usuń
  2. Skrzynia dużego pirata świetna, więc na pewno się spodoba! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Podobają mi się bardzo embossingowe boczki.
    Wierzch zdecydowanie fajniejszy niż poprzedni.
    Fajnie to wszystko ze sobą zgrałaś! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetna! A boczki znów fantastyczne

    OdpowiedzUsuń