wtorek, 3 czerwca 2014

"LEKKO I CIĘŻKO" - CZY TO JUŻ BALON CZY TYLKO PISANKA??

Dzisiaj pokazuje kolejne dzieło a jest nią pisanka , którą robiłam na konkurs "LEKKO I CIĘŻKO".
Pisanka została wyróżniona w konkursie w dwóch kategoriach :
-Pomysł
-Technika
"Lekko i ciężko" - bo lekka pisanka ze styropianu, a ciężkie dodatki
w kolorze antycznego złota.
Pisanka powstała trochę w stylu paryskim po tym jak naoglądałam się różnych rzeczy
w tym stylu na internecie.
Aby zatuszować strukturę pisanki, nałożyłam duuużo konturówki
i całość okleiłam serwetką.
Wszystko postarzone bitumem i dodatkowo
pomalowane farbami do szkła w kolorze ciemnego brązu.
Dodatki są naprawdę ciężki szczególnie uchwyt-kołatka.
 
 
 
 




 
 








3 komentarze:

  1. Zachwyciła mnie ta pisanka. Uwielbiam brązy i inne kolory ziemi...i jeszcze ta kołatka...majstersztyk.

    OdpowiedzUsuń
  2. Dzięki, trochę czasu mi zajęło aby pisanka tak właśnie wyglądała :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny pomysł z kołatką. Pozdrawiam :0

    OdpowiedzUsuń