niedziela, 9 lutego 2014

SERCE DECOUPAGE

Serduszko dla mojej przyjaciółki.
Motyw znany- chyba się w nim zakochałam.
Czasami takie małe rzeczy potrafią sprawić dużo radości i satysfakcji.
Z tym serduszkiem miałam nieco pod górkę,
nic nie szło tak jakbym tego chciała. Wszystko długo schło, a to kolor mi się nie podobał,
nie ten odcień fioletu, a to koraliki w kwiatkach odpadały i żaden klej
nie pomagał. Aż kropelka skleiło wszystko łącznie z moimi palcami :)
A do spotkania z Monią było coraz bliżej. Na szczęście udało się wszystko zrobić na czas.
A koleżanka zadowolona :)  i to najważniejsze !






Tył serduszka - pokryty lakierem dwuskładnikowym, a w spękania wtarłam porporinę białą,
dla kontrastu. Reliefy zrobione konturówką . W miejscach wybielonych dałam nieco srebrnej porporiny co daje ciekawy efekt.




2 komentarze:

  1. Zdanie moje już znasz na temat tego serduszka....... dodam tylko ....jesteś zdolną kobietą :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne i romantyczne serduszko, chwyta za serce! Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń