piątek, 17 stycznia 2014

NA DZIEŃ BABCI DECOUPAGE

Pędzą wnuki ulicami
z ogromnymi laurkami.
Te laurki pełne kwiatków
są dla wszystkich babć i dziadków.
A dziadkowie wraz z babciami
już czekają przed domami.
Przez lornetki patrzą w dal
wystrojeni jak na bal.


Z okazji zbliżającego się Dnia Babci, postanowiłam zrobić mały upominek.
Uważam , że prezent zrobiony własnoręcznie będzie bardziej cieszył niż kupiony w sklepie,
tym bardziej że będzie wyjątkowy.
Serduszko robiłam z ogromną przyjemnością. Pierwszy raz w kolorach szarości i stylu Vintage.




Główny motyw uroczy pasuje prawie do każdej okazji.
Polecam, choć po przyklejeniu sukienka  dziewczynki zlała się z tłem i musiałam ją nieco pocieniować, pokolorować itd, chłopczyk też został nieco poprawiony farbkami :)

 
Po prawej stronie serca dodałam różowe róże, bo uważam że ten kolor pasuje idealnie
do okazji i do motywu. (ulubiony kolor mojej Natalki)
Róże ubarwiłam farbkami.
 
 


Do pracy musiałam dodać chociaż małe serduszka z glinki i kokardki, bo to cała ja....
Kropeczki na serduszkach to perły w płynie,
A te serduszka to taka "kropka nad i " !
 
 


 Napis "Kochanej Babci" zrobiłam stemplem, niestety jego jakość nie jest najlepsza.
(zapamiętać: więcej nie kupować z tej firmy)
Cały lewy bok udekorowałam perłami w płynie koloru ecru .
 
 
Tu zdjęcie drugiego małego serduszka które powstało z resztek wyciętego motywu.
Oczywiście serduszko z glinki musi być :)



Stempel w lewym rogu i na dole serca.


 
Oba serduszka.

 
A tu dodatkowe zdjęcia i oczywiście kolejne małe serducho z glinki do kolejnej pracy.








1 komentarz: